30 Mayıs 2019 Perşembe

1-TEŞEKKÜRLER....

                                                
        Bu projeye başlarken herkes gibi benim de korkularım vardı.Bu korkular ya altından kalkamazsam ,ya başaramazsam , görevleri zamanında ve istenilen şekilde yerine getiremezsem... öğrencilerimin özel eğitime ihtiyaç duyan bireyler olmasından kaynaklı endişelerimden oluşmaktaydı.Ancak ekip arkadaşlarım bu korku ve endişelerimi tamamen ortadan kaldırdılar.Bana ve öğrencilerime  bir şeyler başarabilmenin ,zamanında etkinliklere aktif katılırken eğlenmenin,bana ve öğrencilerimle  her gün yeni bir şeyler öğrenmenin ve uygulayabilmenin keyfini yaşattılar.
        Projeye aktif katılan arkadaşlarımla ortak yazar ve ortak yaratıcılar olduk.Takım olarak yaptığımız işbirlikçi etkinliklerin herbirine katılmak benim için zevkti.Bu deneyimlemem de bana yardımcı olan ,beni yalnız bırakmayan gece gündüz her an yanımda olan etiketlediğim arkadaşlarım   başta olmak üzere tüm ekip arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.
       Bir sonraki eğlenceli projeyi sabırsızlıkla bekliyorum.                                                                                                                                                                                         Sevgilerimle...
                                                                                                                              Funda :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder